Witamy na całkiem nowej grze PBF o Naruto.
NinJutsu - Jutsu bez żywiołów
NinJutsu, czyli techniki Ninja, w tym przypadku nie bazujące na żadnym z żywiołów, są podstawą Shinobich. Są to techniki dostępne dla wszystkich, którzy mają wystarczający poziom, niezależnie od klanu, czy wioski. Mimo, że uważa się je za podstawowe, dobrze opanowane i mądrze użyte mogą przynieść efekt
Chakra Kyuuin
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).
Kikaichuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 10 x każdy użyty owad
Opis: Ta technika polega na zaatakowaniu przeciwnika kontrolowanymi owadami, które mogą zadawać obrażenia fizyczne, jak i pochłaniać chakrę przeciwnika z szybkością jednego punktu chakry na 2 rundy przez każdego z owadów, któremu uda się zaatakować.
UWAGA!!! Technika ta wymaga posiadania Kekkei Genkai ,,Kontrola Insektów"
Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 15 x 1 klon
Opis: Użytkownik tworzy klona z robaków, który może w dowolnej chwili z powrotem zamienić się w owady. Ponadto klon rozpada się także przy trafieniu.
UWAGA!!! Technika ta wymaga posiadania Kekkei Genkai ,,Kontrola Insektów"
Mushi Kabe no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Użytkownik tworzy wokół siebie ochronną kulę z owadów, chroniącą jego i ewentualnie jego towarzyszy przed atakami z zewnątrz.
UWAGA!!! Technika ta wymaga posiadania Kekkei Genkai ,,Kontrola Insektów"
Katsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Kiedy zrobi się jutsu z udziałem kleju to wtedy można użyć tej techniki do wybuchu stworzonego stworka (nie musi to być Kibaku Nendo).
UWAGA!! Technika ta wymaga posiadania Kekkei Genkai ,,Kibaku Nendo"
Jibaku Bunshin
Ranga: C
Chakra: 100
Nendo:0,50 kg
Opis: Zjadamy kawałek ulepionego wczesniej kleju ,idziemy do przeciwnika i wybuchamy po wybuchu znajdujemy się w dalekim miejscu od przeciwnika.
UWAGA!! Technika ta wymaga posiadania Kekkei Genkai ,,Kibaku Nendo"
Shousen
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Jutsu te leczy własne lub rany towarzyszy.
Kawara Shuriken
Ranga: C
Chakra: 10 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.
Nan Kaizou
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.
Senei Jashu
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.
Sou Shuu Jin
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.
Rendan
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).
Offline