Witamy na całkiem nowej grze PBF o Naruto.
NinJutsu - Suiton
Suiton (w wodzie ukrycie) jest to NinJutsu opierające się na kontroli i przekształcaniu wody. Jutsu tego żywiołu opierają się na tworzeniu wodnych ścian, pocisków i potworów z wody, a także wirów, czy też klonów wodnych. Suiton jest największym atutem klanu Hyouton, który opanował tę sztukę do takiego poziomu, że potrafi kontrolować wodę w różnych stanach skupienia, nie tylko jako ciecz. W środowisku wodnym, kiedy użytkownik ma w pobliżu jakieś duże źródło wodne, bardzo ciężko wygrać jest z kimś kto panuje nad tym żywiołem. Wbrew pozorom wodny pocisk może być równie skuteczny w walce co pocisk ogniowy, a walce Katon vs Suiton może się okazać nawet dużo skuteczniejszy...
Teppoudama
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.
Daibakuryuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.
Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.
Mizu no Muchi
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.
Suijinheki
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.
Mizu Tensou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 50
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu
Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.
Mizu Kawarimi
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: To jutsu zmienia naszą postać w wodę, dzięki temu każdy skierowany na nas atak może
zostać zneutralizowany. Dodatkowym plusem jest to iż możemy poruszać się w stanie cieczy.
Jutsu trwa 2 rundy po czym musimy wrócić do starej postaci.
Mizuame Nabara
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Technika polega na wypluciu na ziemię kleistej substancji dzięki której można unieruchomić przeciwnika, przed tą techniką bardzo trudno uciec
Offline