Witamy na całkiem nowej grze PBF o Naruto.
NinJutsu
NinJutsu, czyli techniki Ninja, w tym przypadku nie bazujące na żadnym z żywiołów, są podstawą Shinobich. Są to techniki dostępne dla wszystkich, którzy mają wystarczający poziom, niezależnie od klanu, czy wioski. Mimo, że uważa się je za podstawowe, dobrze opanowane i mądrze użyte mogą przynieść efekt.
Nawanuke no Jutsu
Ranga: D
Chakra:10
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.
UWAGA!!: Technika ta wymaga posiadania Kekkei Genkai ,,Sharingan"
Bikou Ninjutsu
Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.
Bunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 10 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.
Henge no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.
Nendo
Ranga: D
Chakra: 40
Nendo:0,50 kg
Opis: Jutsu tworzące ptaka lub pająka,którego możemy wysłać na przeciwnika.Do tej techniki nie jest potrzebne Katsu.
UWAGA!! Do tej techniki potrzebne jest posiadanie Kekkei Genkai ,,Kibaku Nendo"
Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.
Kai
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Im silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.
Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.
Kakuremino no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.
Kawarimi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.
Kirigakure no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.
Oboro Bunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 20 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).
Oiroke no jutsu
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.
Mushi Yose no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Jutsu polega na przyzwaniu okolicznych owadów w celu wykorzystania ich w walce. Może też podrzucić wrogowi samicę owada, którą bez trudu wyczuje samiec. Maksymalna ilość przyzwanych owadów jest równa ilości owadów z własnego ciała, jakich możemy używać (patrz powyżej). Ta technika nie pozwala owadom na ataki fizyczne ani wysysanie chakry.
UWAGA!! Technika ta wymaga posiadania Kekkei Genkai ,,Kontrola Insektów"
Offline